Who is Pepe?

Who is Pepe?

Dont´t imitate, innovate.

Född och uppvuxen i Malmö med förmånen att få tillbringa alla sommarlov i Torekov där det fanns tre härliga sommaraktiviteter att välja på, tennis, segling & golf.
Valet blev de två senare och fast segling är underbart så var det golfen som ändå satte sig djupast.
Vi tjuvspelade på Torekovs GK och blev bortsjasade och jagade av klubbens greenkeeper som slutligen lyckades att fånga oss. Han tog oss i nacken och ledde in oss i klubbens då minimalistiska klubbhus och sa ”Dom här grabbarna ska bli medlemmar, nu”.
Jag tackar Rune för detta än idag och är lycklig över att ha fått möjlighet att spela golf sedan de tidiga tonåren, fått uppleva massor genom golfen och fått vänner för livet genom densamma
.

Fick sedan förmånen att ingå i första kullen på Sveriges första golfgymnasium där all ledig skoltid tillbringades på underbara Rya GK. I min grupp gick några som var ”stjärnor” redan då. Många blev PGA-pro men jag valde studier istället, men har aldrig släppt golfen.
Fastän det idag inte är lika mycket fokus på tävlingar och resultat så är det fortfarande lika roligt. Trivs nästan lika bra på rangen som ute på banan.

Som utbildad Systemvetare, Marknadsförare och Conceptutvecklare har jag haft förmånen att vara med att förvandla/lyfta bolag från att gå från små/starka till stora/starkare.
Genom att bygga varumärke och relationer kommer man långt.

Under alla de år som jag haft förmånen att åka över hela Sverige och delar av Europa, har jag alltid försökt att ha golfklubborna med mig.
Alla golfklubbar och golfbanor är olika och extremt intressanta att besöka. Som marknadsförare och conceptutvecklare ser jag ofta, både digitalt och på plats, dess framgångar och vad som kunde varit bättre på den klubb jag besökt.

Som golfare är jag ganska konservativ. Jag tycker fortfarande om bärbag och ibland en enkel runda med pencilbag och sju klubbor.
Beroende på dagskänsla så väljer jag mellan att spela med mina Hickoryklubbor, Karsten Ping, John Letters bladklubbor eller dagens hypermoderna Titleist.

Självklart då också med accessoarer som stämmer överens såsom kläder, skor och bag.

Men när det kommer till Branding, Analyser, Marknadsföring, Varumärke & Concept är jag verkligen i framkant och innovativ.

Dont´t imitate, innovate.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.